• slider image
  • slider image
  • slider image

Felnőttképzés - Információs, ügyfélszolgálati eljárások

Felnöttképzés információk

Információs, ügyfélszolgálati eljárások

2013-09-20 14:56:00

Információs, ügyfélszolgálati folyamat leírása

 

 

Az ügyfélfogadás és tájékoztatás kiemelt jelentőségű minden felnőttképzési szolgáltatást nyújtó intézmény működésében, így a EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. működésében is.

Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetésének alapjául minőségpolitikánk szolgál, amely szolgáltatásaink állandó kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését, vevőink megelégedettségét kívánja garantálni. A PR tevékenységet, mint a közvélemény formálásának eszközét a cég jó hírnevének kialakítására, ápolására, a céggel szembeni bizalom erősítésére szeretnénk hasznosítani.

Az ügyfélszolgálati rendszer működésének alapvető feltétele a partneri/potenciális partneri kör információs adatbázisának gondozása, amely magában foglalja a meglévő partnerek adatait, és azokét is, akik partnereink voltak, de valamely okból elpártoltak tőlünk. A partneri adatbázis kialakításáért és folyamatos karbantartásáért a felnőttképzési vezető felelős.

Az ügyfélszolgálati tevékenység legfontosabb feladata, hogy az érdeklődők, megrendelők megfelelő objektív felvilágosítást kapjanak az aktuális képzési ajánlatainkról, a képzések helyszínéről, a képzések időpontjáról, a képzések tervezett indulási időpontjáról és a várható befejezésének dátumáról, a részvétel feltételeiről (iskolai végzettség, egészségügyi alkalmasság vagy egyéb előírás), a tanfolyami költségekről, részletfizetési lehetőségekről, anyagok és eszközök használatáról, jegyzetek áráról, vizsgadíjról. Ennek fontos eleme a képzési helyszínűnkön működtetett személyes ügyfélfogadás, valamint további eszközei honlap működtetése és képzési tájékoztató anyagok készítése.

 

Az ügyfélszolgálati iroda feladatai

 

- Tájékoztatás intézményünk képzéseiről – telefonon, e-mailben, személyesen

- A képzésre jelentkezők regisztrálása

- A tanfolyami nyilvántartások vezetése

- Tanfolyami dokumentációk kezelése

- A felnőttképzésben részt vevő oktatók nyilvántartásának vezetése

- A vevői észrevételek, panaszok, reklamációk szabályozott módon történő gyűjtése, az intézmény Felnőttképzési vezetője felé továbbítása, a meghozott intézkedésekről a panaszos értesítése

- Irattározási feladatok ellátása

 

Intézményünkben az ügyfélszolgálati feladatokat ügyfélszolgálati munkatárs telefonon vagy e-mailben tájékoztatja az ügyfeleket. Írásban feltett kérdéseikre az ügyintéző napi rendszerességgel válaszol. A válaszadás írásos formájának leggyakoribb módja az e-mailen keresztül történő kommunikáció. Igény szerint információs anyagot küldünk képzéseinkről.

Az érdeklődés telefonon, e-mailen és személyesen egyaránt lehetséges. A jelentkezőket elektronikus nyilvántartóban rendszerezzük, majd a tanfolyami létszám elérése esetén kiértesítjük őket a kötelezően elvégzendő jelentkezés és/vagy beiratkozás lebonyolításának érdekében.

Az ügyfélszolgálati munkatárs hatáskörén kívül eső kérdések megválaszolását az oktatási igazgató vezető végzi.

 

Az érdeklődőket Regisztrációs naplónkban és a jelentkezési és regisztrációs lapunkon regisztráljuk, a regisztráció nem jár elkötelezettséggel. A regisztrált érdeklődőket az érintett képzés megindítása előtt levélben, e-mailben, vagy telefonon értesítjük.

 

Információs anyagaink

 

Felnőttképzési tájékoztatónkat a szükségletnek megfelelően, több formában is megjelentetjük:

- Általános ismereteket közlő összefoglaló információs anyagként tervezett képzéseinkről

- Egy-egy képzésre vonatkozó tájékoztató

- A felnőttképzési szolgáltatásainkról készült bemutatkozó anyag

 

A konkrét képzésre vonatkozó tájékoztató tartalmazza a képzés megnevezését, a részvétel formáját, feltételét, a képzés helyét, kezdési és befejezési időpontját, a képzés időtartamát, a képzési költségeket, a megszerezhető záródokumentum jellegét, a jelentkezés módját.

 

A felnőttképzési szolgáltatásainkról szóló tájékoztató részletesen bemutatja a felnőttképzési szolgáltatásokat.

 

Az oktatási igazgató a tanfolyamok indulása előtt minimum 60 nappal aktualizálja az információs és tájékoztató anyagokat és erről tájékoztatja a munkatársakat.

 

Elvárjuk az ügyfélszolgálat munkatársaitól a mindenre kiterjedő, részletes, ügyfélbarát hangnemben történő tájékoztatást.

 

 

Nádor Balázs

 ügyvezető

Régebbi cikkek a témában


TANFOLYAM KERESŐ
  • Telefon
  • +36(1) 321 9215
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁINK
  • 1114 Budapest, Villányi út 5-7.
  • (Szent Margit Gimnázium)
  • Hétfőtől csütörtökig: 9.00-17.00
  • Pénteken: 8.00-16.00-ig
  • Szombaton: 8.00-12.00
  • ugrás a térképre »
  • 1139 Budapest, Frangepán u. 19.
  • Hétfőtől csütörtökig: 8.00-18.00
  • Pénteken: 8.00-16.00
  • Szombaton: 8.00-12.00
  • ugrás a térképre »


TANFOLYAMKERESŐ

?

Copyright 2014-2024 © EFEB Kft.

EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. felnőttképzési tevékenység engedélyszáma: E/2020/000339 EFEB Akadémia Kft. felnőttképzési tevékenység nyilvántartásba vételi száma: B/2020/001638

* A képzéseket az EFEB Akadémia Kft. szervezi.