• slider image
  • slider image
  • slider image

Pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzés

Miért az EFEB Üzleti Szakképző Iskola PÉNZÜGYI-SZÁMVITELI ÜGYINTÉZŐ szakképzése a legjobb választás?

A 2016. SZEPTEMBERÉBEN INDULÓ OSZTÁLYUNKBA A BEIRATKOZÁS LEZÁRULT.

A 2017/18-as tanévre vonatkozó információk hamarosan! 

Szeretnénk számotokra dióhéjban összefoglalni azt, hogy a temérdek pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzést kínáló oktatási intézmény közül miben és milyen okok miatt emelkedik ki az EFEB Üzleti Szakképző Iskola pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzése, mi a szakmával kapcsolatos "hitvallásunk", miben nyújtunk többet és jobbat, mint mások?

Az elméleti ismeretek - bár nem egyszerűek és a gyakorta változó jogszabályi környezet miatt ezek oktatása is óriási felkészültséget igényel - mellett a leghangsúlyosabb különbség az EFEB Üzleti Szakképző Iskola és más intézmények között, hogy mi tisztában vagyunk a mai munkaerő-piaci elvárásokkal és fel is vagyunk készülve arra, hogy ezeknek maximálisan eleget tevő hallgatókat képezzünk. Hangsúlyt fektetünk arra, hogy tanulóink naprakész gyakorlati felkészültséget is szerezzenek. Természetes, hogy az ilyen oktatásokhoz szükség van számítástechnikai ismeretekre, jól felszerelt tantermekre, de arról már - velünk ellentétben - sok képző hajlamos megfeledkezni, hogy rengeteg pénzügyi nyilvántartó szoftver létezik, amelynek az ismeretét még a pályakezdőktől is elvárják, ugyanis a mai gazdasági helyzetben a legtöbb cégnek sem ideje, sem felesleges dolgozója nincs arra, hogy betanítsák a frissen végzett szakembert.

Hallgatóink az elektronikus adóbevallás elkészítésével kapcsolatos ismereteken túl számos más könyvelő- és nyilvántartó program használatát is elsajátítják, ráadásul a "munka világából" is közvetlen tapasztalatokat szerezhetnek hallgatóink, hiszen a szakképzés részeként ellátogatnak a Magyar Nemzeti Bank látogatóközpontjába, valamint egy vállalkozás pénzügyi-számviteli osztályára is.

 

• Az EFEB a közgazdasági szakmacsoporthoz tartozó pénzügyi szakképzések oktatása területén 13 évet is meghaladó szakmai tapasztalattal rendelkezik, amelyet kiemelkedő mértékben hasznosít a pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzés megszervezése, egyúttal pedig lebonyolítása során is. A pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzés hallgatói a legkorszerűbb szakmai ismereteket sajátíthatják el a pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzés oktatásában leginkább felkészült, elméleti és gyakorlati tapasztalatokkal egyaránt rendelkező, emellett pedig pénzügyi-számviteli ügyintéző munkatapasztalattal is rendelkező oktatóinktól

 

• A pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképzés oktatói nemcsak folyamatos elméleti továbbképzéseken vesznek részt, hanem emellett gyakorló szakemberek a közgazdaságtan, ezen belül is a pénzügyi-számviteli ügyintéző szakemberek teendői területén.

 

 

A szakképesítés munkaterületének rövid leírása:

A pénzügyi-számviteli ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat. Működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíti és rögzíti az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozza, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezeti, könyvviteli feladásokat készít.

A szakképesítéssel betölthető munkakör(ök)

- Pénzügyi ügyintéző (a pénzintézeti ügyintéző kivételével)

- Bérelszámoló

- Számviteli ügyintéző

- Könyvelő (analitikus)

- Pénzügyi, statisztikai, biztosítási adminisztrátor

- Általános irodai adminisztrátor

- Iratkezelő, irattáros

A szakképesítéssel rendelkező képes:

  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni
  • könyvelési feladatokat ellátni
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat
  • elszámolni a termelési költségeket
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában
  • számítógépes programcsomagokat használni
  • ellátni a projektek pénzügyi menedzselését az előfinanszírozástól a program lezárásáig
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni

 

Részletes leírás

OKTATÓINK

Dr. Tóth Róbert
Fenyvesiné Pintér Ágnes

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei
Tel: 06-1 321-9215, 06-70 616-1171
e-mail: info@efeb.hu
Kérdezzen bátran tanárainktól, ügyfélszolgálatunktól és a
tanfolyamvezetőktől közvetlenül a fényképükre kattintva!

TANFOLYAMSZERVEZŐ

Góra Ibolya

Nálunk Ön nem csak addig fontos, amíg kifizeti a képzési díjat!

Kérdése van? Tegye fel most!

+36(1) 321 9215

Nem erre gondolt? Keressen további tanfolyamaink között!

Copyright 2014-2017 © EFEB Kft.

Felnőttképzési tevékenység engedélyszáma: E-001225/2015

Nyilvántartási szám: 01-0363-04